Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag letar efter ett program som kan spela in det ljud som spelas upp från andra program. Jag vet att Total recorder klarar det, men jag är inte sugen på att betala
Jag har löst samma 'situation' med att köra ljudkortet ut på mixerbordet och spela in dom när jag vill spela in något. Finns både fördelar och nackdelar med det, nu är det ju inte säkert att du ens kör med något mixerbord heller, ville bara tipsa på ett sätt att lösa problemet. Lite beroende på ljudkort finns där en del som kan routas internt och alltså spela in deras output-signal.
Det är min fuldator hemma, så det finns ingen mixer och bara ett soundblaster tyvärr... Jag skulle ju kunna löda ihop en kabel. Det kanske är enklast om jag inte hittar något program.
Soundblaster Live? Vad jag minns kan man spela in vad du hör ('what u hear' tror jag de kallar det) med det kortet och i så fall är dina problem lösta, så att säga.