Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sizer desktop wall papers & screen savers

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-25 22:17

Aloha!

I denna tråd postar man desktop wall papers och screen shots på syntbilder man plåtat/hittat.

Här är tre i 1024x768

Voyager VCO's

Voyager LCD

Voyager filter

MVH
Demokid

Oj, snygga demokid. VCO bilden var nice. Synd att jag får stretcha den. Sitter på 1280*1024.

Lite synd på väggen i hörnet med. Men men. Hehe. Man kanske skulle ta lite bilder på sin gamla burkar. Får låna en kamera.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-25 22:37

Ahh jag vet... ville ha dom i 1280x1024 men jag lyckades inte beskära bilden till det formatet. Åhh väggen... det måste jag ha missat, ska försöka fixa det någon dag.

MVH
Demokid

Som sagt, inte hela världen. Tycker de var väldigt fina. Så trevligt när panelen lyser upp så där härligt. Sådant som är kul att ha i studion bara pga det. Skapar stämning.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2005-04-25 22:50

Sätan vilken snygg synt
Sjyssta bilder må jag säga.

Aj aj aj - hpåren rser sig av ren upphetsning. Den är ju bara så fantastiskt häftig denna lilla raring ... Usch ja - om jag skulle köpa en _riktig_ analogare hade det nog blivit en sådan ... men så mycket pengar har man väl inte?

Råbra idé! Verkligen snygga bilder. Min digitalkamera har brakat ihop fullständingt tyvärr. Måste köpa en ny för här vill man ju vara med och bidra.
Detta är en tråd som kommer att kollas ofta! Fina fisken.

Jag knäppte ett par bilder.. http://bitcrushed.com/images/misc/
men la inte direkt ner nån tid på att mecka med kamerainställningar eller redigera.. redigera gärna bilderna själv och lägg upp här om det blir snyggt

  • Medlem
  • Gävle
  • 2005-04-26 00:44

satan vilken slö server du kör på volle :-/

mm.. nåt e galet med uppkopplingen..

  • Oregistrerad
  • 2005-04-26 02:25

Hur vore det med lite bättre skärpa

äsh.. detaljer..
Nämen iaf jag har tyvärr varken tid eller ork att ta snygga bilder nu.. antagligen inte alls den här veckan. Jag har tillräckligt svårt att hänga med i vad som händer här på forumet nu..
Men någon bild kanske vart lite ball?

Demokids bilder har jag använt förr som bakgrundsbilder för övrigt..

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-04-26 08:29

Kul idé...ska se om jag kan knäppa några bilder jag med...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-26 09:06

jgb: Riktigt bra bilder och vilken snygg Model D. Viket serienummer är det?

MVH
Demokid

Ursprungligen av Demokid:

jgb: Riktigt bra bilder och vilken snygg Model D. Viket serie nummer är det?

Kikar man riktigt noga på bilden IMG_7248.jpg anar man att serienumret kan vara 12187. Stämmer det?

  • Medlem
  • 2005-04-26 09:12

Demokid: Fråga /mr här på forumet, det är hans mini.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-26 09:50

Ahh missade den bilden. Den är jätte fin och signad av Mr Bob.

1
Bevaka tråden