Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med BCR2000

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan alla glada!

Har suttit nu i 3 timmar och försökt att konfigurera min nyinköpta BCR2000, och funderar starkt på att lämna tillbaka den.

Det är så att det finns 4st encoder grupper som man kan välja mellan innom en preset. men om jag tex går från grupp 1 till 2 så ändras bara dom knobarna som är längst upp på enheten och det är bara 8st, de restrerande 24 rattar ändras inte dvs deras "Adress" ändras inte.

Det jag vill göra är att ställa in dessa som en riktig mixer, 1-8 8-16, men det går tydligen inte.....

om någon förstår vad jag menar, så är ni mer än gärna välkommna att hjälpa mig att lösa detta problem

mvh
/Alexander

  • Medlem
  • 2005-05-27 22:50

Använda olika presets?

  • Medlem
  • 2005-05-28 01:17

Har du kollat på http://bcontrol.bc.funpic.org/ ?

Där brukar man få bra svar iallafall.

/Mein

  • Medlem
  • International user
  • 2005-05-28 01:26

Det är så den funkar. Behöver du mer än 56 olika rattar i en preset så får du nog börja leta efter något annat, eller billigast: köpa en till. Jag måste säga att jag knappast ser det som en begränsning, särskilt inte för de pengarna och när man ändå bara kan byta preset.

Gör som jag, ha den som prydnad, lyser ju fint.

Gör som jag köp en uc 33, jag är faktiskt så otroligt nöjd med den (för ovanlighetens skull)

1
Bevaka tråden