Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mitt sound kraschade :(

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2005-06-11 11:27

Mina patchar i Sidstation blev helt fuckade, fick resetta minnet på den för att kunna använda den, men som tur var hade jag varit duktig och dumpat mina ljud till datan...... år 2002

Shit asså.... blir lessen i ögat, mina älsklingar som : Fetaost,bajs,mkhmhgrr och P97 NewPatch .... typ 50guldpatchar är borta i laserrymden och jag har typ 5 apgamla ljud.... bara att börja om....

• Medlem
  • 2005-06-11 11:35

Försök att se det posetiva i det. Nu kan du knyppla fetare patchar och kanske inte bara plocka fram dom gammla guldpatcharna. Jag bruklar tömma mina 303or ibland. Även om jag har gjort någon riktigt sjyst.

YEAH »» KILL YA DARLINGS ;D

• Medlem
  • 2005-06-11 12:26

Men visst är det trist att den blev tvångstömd. En helt annan grej om du gjorde det frivilligt och mer rätt anledning.

Trist.

och ännu en helt annan grej att göra det på en synt som är enkel att progga

• Medlem
  • 2005-06-11 12:34

Det med. Men tror endå det öppnar upp för nya vyer.

• Medlem
  • Eskilstuna
  • 2005-06-11 12:37

Eller att jag väldigt sällan sparar ljuden, det är bara dom bästa som sparas, då jag vet att dom kommer funka "för alltid" eller nått.... hajpar som salt i såren....

Det är iofs kul med en sid full med möjligheter och tomt i patchminnet!!!! blir nog lite heta vågbord i afton!! Den är kul att progga men det tar lite tid och blir oftare kul än bra....

• Medlem
  • 2005-06-11 12:40

Och du?! DUMPA OFTARE!. Hett tips om du vill ha kvar godiset

• Medlem
  • Eskilstuna
  • 2005-06-11 12:43

18db: *host* lärde iofs mig den läxan tidigare idag :).... hehe...

Bara att bräcka detta lär ta ett par timmar :kaaaka!: mitt sommarjobb!!!

Ny äe jag inte så bitter, mer smånyfiken på hur galna apljud det finns att få ur burken!!!

• Medlem
  • 2005-06-11 12:51

Se där inget ont som för något gott med sig

kan man grejerna så e det bara att åka förfan
ska kolla MAssa MUSIK JU!

OJ GALET SKITIGT lofiSNYGGT!! slår kuddar mot kex!

EN15 låtar!! HOJhojj!!

^^^känns som denna e DIN MUZAKtrådfan

1
Bevaka tråden