Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Xbase09 strul med bpm-display

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej. har någon varit med om att bpm-displayen kackar ut på Xbase?
Min står och svajjar mellan 61-63 oavsett inställning efter att jag körde ett gabberjam i skogen en hel natt.

Är det den goda musiksmakens gud som har straffat mig eller finns det någon mindre metafysisk förklaring. Vad göras(offra en Midi och maxi skiva i ett heligt skivbål kanske) ?

nu funkar den igen. : )

Kanske oxidering eller nått.

du messa mig tidigare ang detta men jag vet inte vad det kan vara, funkyfukt har ju iaf inte varit nått problem för min del .. jag har ju tryckt ner min i det blöta 2 år i rad på ett fuktigt norberg, och annat utomhus röj i regn och ölfukt. tänkte först om det va det - din e ju f ö nyare också - men oxid får man bara om grejjerna inte kranas egentligen (?) så jag vet inte vad det kan vara din lider/led av - har det hänt en gång kommer det kanske tebax, det brukar ju vara så... du hade inte cpMIDIkopplat nåt då?

knapparna(de röda) har krånglat på min - men med lite extra fysikt hårdback på dem så e allt prima sen. - men aldrig pottarna (elle ja viss wiggleywille på dem men va f** det e f f kontakt)

ska hålla utkik som sagt om det kanske "ska vara" darr på displayvisningen...

1
Bevaka tråden