Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Högtalare till datorn som inte tröttar ut mig?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare,

Var grymt länge sedan jag skrev här på 99musik.Hoppas att alla har skött sig och att Sisältää lyssnar på alla uppladdade demosar ( ).Mycket har hänt med flytt,starta familj etc.För att förklara snabbt så håller vi på att leta hus men att bo två och senare tre (plus katt och hund) i vår tvåa och samtidigt ha en studio i sovrummet går inte.

SÅ,det jag letar efter är ett par fräscha (i designen) datorhögtalare som inte tröttar ut öronen för runt 1000-1300kr.Skitsamma om de färgar ljudet rött för jag ska ändå inte skicka låtarna på mastring.
Är JBL Creature II tillräckligt bra att kunna lyssna på i 2-3 timmar i sträck eller får jag tinnitus då?Finns det fler modeller,märken som ni kan tipsa om?Sitter nu på riktigt bra hörlurar men det kan vara skönt att växla mellan dem och högtalare.

Tackar ödmjukast på förhand och kommer skriva mer från och med nu (om ni vill ha mig tjatandes här igen ). //David

eftersom jag antar att det är musikskapande du skall syssla med så säger jag: Lurar och whateverhögtalare. Det har funkat för mig med bra resultat.

1
Bevaka tråden