Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

OSX for teachers

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har någon utnyttjat detta och i så fall, hur lång leveranstid kan man räkna med?

Tekniskt sett är det min sambo som gjort beställningen men eftersom hon just nu är mammaledig så är hon inte i skolan så ofta, och det är ju dit Apple sagt att de ska leverera.

• Medlem
  • 2003-03-21 14:45

Jag skickade in papperen i början av februari. Ännu inget svar.

Och jag är lärare, jag lovar.

Hej !

Beställde i mitten av februari - och tre veckor senare damp prylarna ner ( hos min sambo ) som är lärare.

/ d

Du måste beställa på brevpapper från skolan (det är amerikanarns som administrerar och de är inte riktigt kloka, allra minst just nu) Du bör inte heller skicka något annat än just papper i brevet:-)

Räkna med en månad...

Jag anmälde i början av februari, två veckor senare fick jag avslag. Tänkte att folkhögskola kanske inte räknades men häromdan fick jag nytt besked om att jag har blivit beviljad.

Nu var min sambo på besök i skolan i fredags, och då hade det (för två veckor sedan) kommit ett mail om att det skulle skickas, och att leveranstiden skulle vara cirka 2 veckor, men inget hade kommit ännu.

Vi skickade iväg 8 beställningar, och hade alla hemma efter 2 veckor och en dag! Fenomenalt!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Enar
Jag skickade in papperen i början av februari. Ännu inget svar.

Samma här. Vi har gjort vår del dvs gett Apple namn och adresser till ansvariga, har vi blivit lurade?

Fick svar igår om att den levereras om två veckor, får se om det stämmer...

• Medlem
  • 2003-03-25 18:51

Fick mitt paket på totalt 4 veckor från att jag lade brevet på lådan tills att paketet dök upp i posten.
Mycket smidigt och leveransbeskedet via mail stämde bra.

• Medlem