Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

OSX for teachers

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har någon utnyttjat detta och i så fall, hur lång leveranstid kan man räkna med?

Tekniskt sett är det min sambo som gjort beställningen men eftersom hon just nu är mammaledig så är hon inte i skolan så ofta, och det är ju dit Apple sagt att de ska leverera.

• Medlem
  • 2003-03-21 14:45

Jag skickade in papperen i början av februari. Ännu inget svar.

Och jag är lärare, jag lovar.

Hej !

Beställde i mitten av februari - och tre veckor senare damp prylarna ner ( hos min sambo ) som är lärare.

/ d

Du måste beställa på brevpapper från skolan (det är amerikanarns som administrerar och de är inte riktigt kloka, allra minst just nu) Du bör inte heller skicka något annat än just papper i brevet:-)

Räkna med en månad...

Jag anmälde i början av februari, två veckor senare fick jag avslag. Tänkte att folkhögskola kanske inte räknades men häromdan fick jag nytt besked om att jag har blivit beviljad.

Nu var min sambo på besök i skolan i fredags, och då hade det (för två veckor sedan) kommit ett mail om att det skulle skickas, och att leveranstiden skulle vara cirka 2 veckor, men inget hade kommit ännu.

Vi skickade iväg 8 beställningar, och hade alla hemma efter 2 veckor och en dag! Fenomenalt!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Enar
Jag skickade in papperen i början av februari. Ännu inget svar.

Samma här. Vi har gjort vår del dvs gett Apple namn och adresser till ansvariga, har vi blivit lurade?

Fick svar igår om att den levereras om två veckor, får se om det stämmer...

• Medlem
  • 2003-03-25 18:51

Fick mitt paket på totalt 4 veckor från att jag lade brevet på lådan tills att paketet dök upp i posten.
Mycket smidigt och leveransbeskedet via mail stämde bra.

• Medlem
  • Höganäs
  • 2003-03-25 18:55

Läste på en amerikansk (?) site att det följde med rabattkuponger för Keynote mm i paketet.
Stämmer det måntro?

Har själv skickat iväg in "beställning" i början på veckan, så jag håller tummarna på att det kommer ett paket under nästa månad.

Häpp. Levererades idag. Ja, det följer med rabattkupong på Keynote och iLife. Alltihop för 169 kr inkl moms.

• Medlem
  • Höganäs
  • 2003-04-03 19:58
Citat:

Skrevs ursprungligen av pjerssan
Häpp. Levererades idag. Ja, det följer med rabattkupong på Keynote och iLife. Alltihop för 169 kr inkl moms.

Kul!
Väntar med spänning...

• Medlem
  • Höganäs
  • 2003-04-30 13:48

Mitt OS X for Teachers-paket kom efter ca 3 veckor.

I paketet låg en kupong där Keynote och iLife kan beställas för 169 kr.

Postade kupongen i helgen.
Nyss kom detta med mailen (utdrag):

Citat:

...

BESTÄLLDA PRODUKTER

Detaljerad beskrivning:

Skeppas
Serie Artikelnummer Beskrivning Antal Pris normalt inom
1 SB9063S/A iLife + Keynote (education) 1 135.20 3 dagar

Summa netto: 135.20
Leveranskostnad: 0.00
Moms 25.0% : 33.80

Summa brutto: 169.00

Hur läng tid tar beställningen?
Räkna med 3 dagar för att hantera beställningen.
2 - 6 arbets dagar(efter utskeppning)
...

Inte _bara_ nackdelar att vara lärare...

1
Bevaka tråden