Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag fick 9900kr för min med ett SRX-kort (annonsen finns kvar här nånstans på forumet). Annars ere trögt som attan att sälja grejer nu. 6500kr e ett kanon-super-duperpris men ändå fullt förståligt om killen måste sälja snabbt
Jag fick 9900kr för min med ett SRX-kort (annonsen finns kvar här nånstans på forumet). Annars ere trögt som attan att sälja grejer nu. 6500kr e ett kanon-super-duperpris men ändå fullt förståligt om killen måste sälja snabbt
Aha, ja det kanske kan vara värt lite efterforskningar ändå, då. Varför sålde du din?
Använde den mest som MIDI-klav och dess seq, pads å trumljud klarar inte matchen mot min MPC så jag sålde den å skaffade en Nord Lead 3 istället.
Fantom-s e annars ett monster! Den klarar av så ruskigt mkt att 6500kr (eller som i mitt fall 9900kr) e skrattretande billigt med tanke på vad man får för pengarna. Tänk inte ens tanken att jämföra med en XP-maskin från Roland...den sopar mattan på alla områden!
Testade en sån på börsen idag, såg ut som en mindre julgran, tack och lov att de inte hade satt i färgskärmen i S-modellen åtminstone..
Skämt åsido så får jag hålla med dig, den verkar bra. Och fin känsla i klaveret också. Hade gått i tritontankar innan men nu vet jag inte.. får försöka utröna om den aktuella synten finns på riktigt.