Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Frost eller XPC Dator vilken fungerar bäst?????

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-07-22 13:27

Har kikat runt lite på nätet och även fått tips på diverse forum om musikdatorer som är färdigbyggda.

Det finns många som rekommenderar Frost Network eller Music XPC datorer som verkar bra.

Några säger att Frost är bättre än XPC pga att de vet bättre vad de håller på med osv.

Någon som är ojävig som kan rekommendera den bästa musikdatorn som finns idag.

Maxpris ca 22000:- och bara PC datorer tack! :rolleyes:

Jag vet att det är tjatigt med dessa trådar om datorer men jag tycker att det inte kan bli för mycket diskussioner om datorer och stabilitet och kompabilitet!

XPC snackar lite väl mycket skit i reklamer och i sina uppgjorda tester för att iaf jag skulle lita på dem. De fick dessutom inge vidare resultat i Studios test. Frost har jag aldrig hört någon säga ett dåligt ord om.. förrutom om prisera när de inte förstår vad de får. Riktigt bra datorer kostar.. så enkelt är det tyvärr. Ett maxpris på 22papp säger väl iofs att du förstått det

"Jag vet att det är tjatigt med dessa trådar om datorer men jag tycker att det inte kan bli för mycket diskussioner om datorer och stabilitet och kompabilitet!"

Jag håller med.. och datormarknaden ändras ju ständigt dessutom.

1
Bevaka tråden