Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

NI's Traktor DJ Studio 2.6 via Beatport

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För den som är sugen på att inhandla Traktor men som inte vill slänga ut 1700 spänn så går det nu att köpa det via www.beatport.com (kolla in promotions på framsidan) till det facila priset av USD 119 (ca 870 SKR) - normalpris USD 219. Enda kruxet är att man måste skaffa ett konto på beatport, vilket iofs är gratis. Sedan finns det ju förbaskat mycket trevlig musik där också...

Det finns massvis med trevlig musik där coh Traktor är ett trevligt program. Tyvärr höjde Beatport sina priser nyligen, lite synd med tanke på att de alltid varit lite billigare än alla de andra webbutikerna. Men de ville väl "marknadsanpassa" sig de med.

Kan även nämna att blir man medlem så får man, om jag minns rätt, 2 dj set med en ca 6-8 låtar i varje, som enskilda spår + ytterliggare 2-4 låtar gratis. För tillfället finns även ett remixpaket på Ellen Allien uppe för medlemmar och även en gratis variant av Traktor som heter Traktor Player. De ger ofta ut gratislåtar.

Jag registrerade mig på BeatPort för ett tag sedan, skjysst community, eller vad man kallar det.
TraktorPlayer fungerar utmärkt tycker jag. men annars tycker jag erbjudandet för DjStudio är kanon. Rätt sugen på att köpa faktist! får se hur länge erbjudandet håller...

(p.s allien remixen var trist tycker jag, tråkiga ljud)

Om jag inte missminner mig helt och hållet så är rabatten endast t.o.m 31 augusti.

Electroboy, tja, låten består av de ljuden, inget som hindrar dig från att slänga in annat om du vill mixa det. Har slängt iväg en mix till dem, får väl se hur det går.

Btw, ny gratislåt tillgänglig såg jag nyss, inte varit inloggad på beatport på ett tag, Luke Fair - Lokitas.

ja, men själva låten var trist i helhet även=)
Katzen; jag förstår vad du menar, att det är ju upp till en själv att göra den bättre, hehe...

1
Bevaka tråden