Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synt(?)-identifikation behövs...

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-08-28 11:06

Någon som vet vad den understa burken är för något? Inte mikorvågsugnen då utan den understa Waldorf-burken?

Är inte det en Wave slave,en expander till mw.
/
Jonas

• Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-08-28 11:22

Ah! Tackar...

Har inte Estrad en sådan inne? Jag har för mig att jag sett den på deras webbsida. Jag vill också minnas att det inte bara var att häkta dit den, det skulle vara rätt OS på Microwaven också. Men den gav 8 röster till. Vad är det för Microwaves som är på bilden då? De har olika färg men ingen av dem ser ut som en Mean Green Machine. Kan den ena vara en Microwave 2.0?

• Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-08-28 11:45

Näe, det där är 1:or båda två...skulle tippa på att den ena är med OS V2.0...MW 2 ser ut som toppen på en XT, fast blå då förståss...
Waveslave:en fungerar bara med version 1.x av OS:et...

Ursprungligen av lasselu:

Näe, det där är 1:or båda två...skulle tippa på att den ena är med OS V2.0...MW 2 ser ut som toppen på en XT, fast blå då förståss...
Waveslave:en fungerar bara med version 1.x av OS:et...

Var det inte det jag skrev då... en 2.0? Inte Microwave II.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-28 13:39

Den nedre modulen är en FiF M800 mikrovågsugn... den är rätt svår att göra ljud på. Troligtvis gör det nog bara att krana fram lite pip och explosioner. Jag tror även det går att göra lite metall slagverksljud ála EBM.

MVH
Gnutten

En sådan micro vill jag ha.

• Medlem
  • Huskvarna
  • 2005-08-29 00:39
Ursprungligen av Demokid:

Den nedre modulen är en FiF M800 mikrovågsugn... den är rätt svår att göra ljud på. Troligtvis gör det nog bara att krana fram lite pip och explosioner. Jag tror även det går att göra lite metall slagverksljud ála EBM.

MVH
Gnutten

LOL! "FiF"? Aldrig hört talas om. Ännu ett garage i Taiwan som börjat leverera?

EDIT: Gnutten = Demokid? Jag har misstänkt detta länge... :hmmm:

• Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-08-28 15:48

Sorry...söndagskoma...;)

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-29 08:36

Lasselu, du ska inte komplettera din Waldorfsamling med en Green Mean Machine? Har Estrad kvar deras? Den stod ju där i flera år iaf....

Hmm Demokid =Gnutten?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-29 10:21

Gnutten (jonas) är en gammal spelkompis. Han brukar komma hem och leka med mina syntar. Det var han som var så fyndig med micron.

Demokid

1
Bevaka tråden