Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ännu en till Alesis micron tråd..

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-09 13:16

:hmmm:

Har funnits en del sånna tidigare men får känslan att folk precis hade köpt sina när de skrevs.

Är SÅ HÄR nära att köpa en men vart lite osäker när ja tycker mig läsa att vissa här på forumet sålt sina. Att den låter bra tvivlar ja inte på. Ni som haft dom ett tag nu, tröttnar man på syntens väldigt enkla interface me få rattar?

Det finns ingen data editor heller vad ja förstått, hur allvarligt är detta?

Mvh

• Oregistrerad
  • 2005-09-09 14:20

Den är väldigt lättjobbad måste jag säga, imponerande lätt!

Antalet rattar är bara 4, men du programerar synten med hela klaviaturer, så antalet egentliga knappar är ganska många!

Mycket snabba genvägar osv i den.

Sålde den för att jag innest inne är en mjukis-kille... hårda saker används inte i den utsträckningen jag vill använda dom i...

Men saknar det trots det!

Bra köp säger jag!

Eller så skaffar man Alesis ION. Då har du mer rattar att skruva på.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-09 15:12

damdididam

Jag har en alesis micron, trivs verkligen jättebra med den.

Låter sjukt bra för pengarna!

Har inga som helst problem med att ratta ljud.

Köp köp köp!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-09 15:22

Tack för svaren!

Carbon .. jo men på den ljus sidan står att den e så liten, lätt att ha med sej, lite billigare i pris. Har verkligen inga pengar men måste ändå ha nått. Sen ska den ha lite mer features osså. Nog jäkligt kul att ratta på en ion iofs ..

Ok,
Ja, jag kan försäkra dig om att ION är rolig att ratta. Men om du ska ha en liten för att ha med dig så är formatet lite stort kanske...

Det enklaste är ju som alltid att testa en av varje och avgöra därefter.. vi kan aldrig berätta för dig om du kommer att gilla användargränssnittet.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-09 17:01

nä sant, tänkte bara se om det fanns nån generell åsikt att micron:en inte var uppskattad pga detta.

Carbon: ja, ser det som en rolig grej iaf. Att man kan ha med den lite varstans å sitta å pilla på den-.- Måste ner till estrad å testa dom lite mer tror ja.

tjerna moss

Ja, vet. Man vill gärna ha svar från andra innan man gör sina köp men det slår sällan väl ut ändå. Alla säger till dig att den är lättjobbad/inte men du kanske tycker tvärt om ändå. Testa du på Estrad..

1
Bevaka tråden