Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Picknickbilder och syntspotting!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2005-09-30 18:52

Asnaijs utflykt idag, jag och tjejen käka pizza på en fornborg och sedan packade jag upp lite batteriätare och jammade i septermbersolen:

Zoo och cola är en fullgod efterrätt!

Kom på ett nytt upplägg till bilspel, x0x styrd ford!!

Monterade in ensampler för att reca ljudfx,ska definitft sitta som standard i apmobiler!

Posta era picknickar!!

Hehe. Tycker din flickvän det är lika kul som du tycker så ska du hålla jädrigt hårt i henne.

Ja, jag ställde mig också skeptisk. "Nämen! Tog du med dig leksakerna på vår romantiska picknick! Vad myyysigt!"

Musikinstrument i bilen..? Kul tillval. "Vill herrn´beställa det mycket förmånliga techno-paketet till sin Volvo? Det innehåller förutom navigator och 18"-fälgar även en integrerad TR-909, JP-8000, TB-303 samt en storbystad blondin som kan sjunga enstaka fraser. Allt detta kostar bara 4900:- extra nu under vår kampanj."
Får kontra med mitt "gangstha-paket" samt "komfortpaket"

Gangstha-paket

Komfortpaket

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2005-10-01 00:11

Pippin: Jag skulle vilja beställa ett styck gangsterpaket, kan man få en 18årig istället och en mörk kille som i baksättet som rappar i verserna? Vad skulle dessa tillägg i så fall gå på?

PS. Har ni CSN-rabatt?

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2005-10-01 00:12

Hmm...jag skulle nog hellre säga Glock och Tanqueray i gangstah-kittet.

Under handskfacket finns det ett utrymme som är ungefär en rackenhet högt. En synt som inte är så djup kan man nog montera där. En Waldorf Pulse kanske...

Apan... har du taklucka? Om du har det, plocka bort den och monter en Mono/Poly där med rattarna nedåt. Skulle se inte så lite Boeing 747 ut.

@Parakeet: :kaaaka!:
remy martin är grovt underskattat i alla sammanhang!

  • Medlem
  • 2005-10-01 07:58

Pimp my car, fast med musikhårdvara istället för tv-apparater och annat krafs?

haha, störtskönt Pippin=)))

Apan; det såg rikigt mysigt ut! kul med picknik och musik. kul att fåååården var kompatibel med lite hårdvara, hehe...

Boeing 747
~alla e vi piloter

: ))

1
Bevaka tråden