Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Neuron VS: Det var då själva fan!

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-10-17 17:46

Fick min idag...men tro inte att jag blev gladare för det...installations-CD:n är spräckt... :eek: :hmmm:
Det verkar verkligen som om de har problem med kvaliteten...

Någon som kan förbarma sig med en kopia så jag slipper skicka tillbaka skiten och vänta på nytt?

Tänk om du hade köpt den helt sjukt dyrt av den svenska leverantören.

Då hade jag kommit över helt själv och lämnat den samt klippt gräsmattan och gett dig massage. Men du var bara tvuuuungen att köpa den billigare av någon mystisk tysk man med mustach som hette Udo.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-10-17 18:12

Lägg av för fan Johan...jag har köpt en legal kopia från Thomann...då ska du inte komma och göra dig lustig... :hmmm:

  • Oregistrerad
  • 2005-10-17 18:48
Ursprungligen av j antoni:

Tänk om du hade köpt den helt sjukt dyrt av den svenska leverantören.

Då hade jag kommit över helt själv och lämnat den samt klippt gräsmattan och gett dig massage. Men du var bara tvuuuungen att köpa den billigare av någon mystisk tysk man med mustach som hette Udo.

hehehe

---

"du är aldrig tuffare än din sista hit"

Jodå.
Maila mig så kan jag nog fixa det såvida ingen annan gör det först.

lasse: Oj, en öm tå?

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-10-17 19:15

Ja, lite faktiskt...om jag hade köpt den från Musicstore så hade jag inte väntat mig någon sympati...men nu har jag köpt den legit för ett lägre pris av en återförsäljare som var dum nog att sätta fel pris... då tycker jag inte att det finns någon anledning att göra sig lustig över mig när jag stöter på problem...

Jag har full förståelse för att Johan ser en del av sin marknad försvinna men det är inte mitt fel...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-17 19:17

Surt sa räven om rönnbären.

  • Medlem
  • 2005-10-17 21:32

Det där med gräsklippning lät bra. Vad har du för grejor med kassa DVD-skivor, Johan?

/Mein

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-17 21:33

Hör av dig om du behöver stuff till din neuron vs

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-10-17 21:35

dags att hamra ihop lite trådar igen...

Udo Brinkmann var ju den lite lurige sonen till Klaus i den klassiska TV-serien Die Schwarzwaldklinik. Udo var ihop med översköterskan Christa, trots att hon tidigare varit ihop med Klaus. Hon gick väl tillbaks till Klaus sen också. Udo är alltså en loser med Oidipus-komplex. Köp inga Neuron VS av honom.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-18 10:12

Lasselu: Kvaliteten på skivorna som följer med är verkligen under ALL kritik. Mina va skeva och gick inte att läsa. Trist som fasen när man sitter första kvällen och vill utforska sin nya leksak.

Det sämsta med en Neuron VS är att jag nu är så förbannat sugen på en klaviaturmodell

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-18 10:25

Haha du är inte ensam

Ursprungligen av Rizzo:

Det sämsta med en Neuron VS är att jag nu är så förbannat sugen på en klaviaturmodell

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-10-18 19:48

Sådärja, då är jag med på banan...tack till alla som ställde upp med hjälp...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-19 11:09

lasselu:

Jag förväntar mig lite ljudsmakprov om ett tag. Kommer nog inte köpa en själv då den är lite för lat, jag vill knåpa musik inte sitta och läsa manual. Men jag är väldigt intresserad över hur denna skapelse låter.

MVH
Demokid

1
Bevaka tråden