Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inte sexigt direkt...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-10-20 01:08

... och inte billigt heller. Så här kommer tyvärr annnserna se ut om ett par år. För 6 papp får man ett par CD skivor. Verkligen kul att bära hem.

Sexig annons... *not*

\\Gnutten

• Medlem
  • Karlshamn
  • 2005-10-20 01:09

Jag förstår inte riktigt?

edit: Nu funkade länken.

• Medlem
  • Nyköping
  • 2005-10-20 01:39

läskigt. betalar hellre 6500 för en riktigt synth än massa skivor. som dessutom är förlegade.

• Oregistrerad
  • 2005-10-20 01:54

Hmmm jag har precis spenderat typ... 6000 spänn på mjukvaror som låter som trumma o orkester... och är på väg att slänga iväg 4000 till nästa månad ... jag måste säga att jag är ganska nöjd med det, hade inte alls hellre haft en tung hård begränsad maskin för dom stålarna...

däremot så är nog andrahandsvärdet nära ingenting för mjukvaror, men det är nog bara att vänja sig, antagligen vänder det väl oxå med tiden ...

---

"du är aldrig tuffare än din sista hit"

Om ens intresse för att producera musik är större än att peta på hårdvara så är det nog i många fall mer prisvärt med det där mjukvarupacket än nästan vilken hårdvarusynt som helst för det priset.

Sexigheten sitter hos betraktaren.

Om man bokstavligen tycker att syntar är sexiga bör man nog uppsöka psykologisk hjälp.

Men smaken är som baken. Liknande saker hörde man nog när trummaskiner och stråkmaskiner började dyka upp, men sånt är ju rätt populärt i vissa kretsar trots det.

1
Bevaka tråden