Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är kanske galen!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Eller?

Eftersom jag är så oerhört nöjd med min mac som jag nu har ägt i snart ett år.

Jag skulle aldrig vilja byta bort den som det är nu, om det skulle komma nån med något dyrare som inte var mac, nej jag är nog galen men jag VILL INTE byta bort detta.

Jag spelar inte spel, och jag hämtar inte musik på nätet så jag behöver kanske inte klaga såsom det klagas annars på detta forum.

Datorn har bara rullat på, och de fel som uppstått har dels detta forum eller macpressens forum hjälpt mig med. Underbart med människor ibland.

Ville bara dela med mig av min glädje till det bästa köp jag gjort. Ångrar mig inte en millisekund, har inte ens dåligt samvete att den var dyr. Den var värd varenda krona....faktiskt

E jag galen eller?

Om du ändå känner att du måste fråga vet du säkert svaret på frågan redan

• Medlem
  • International user
  • 2002-10-11 17:57

känner som dig... fast hjar ju bara haft mac i typ 4-5 månader... men helt klart bästa datorköp jag nånsin gjort... (tycker jag nu iovs

)

Tycker att varje ny Mac som jag köper är det bästa köp jag någonsin gjort..

Jag köpte en ny dual 867 Mhz, innan hade jag en 733 Mhz. Jag tänkte innan nyinköpet att "skitbra, då kan jag sälja min 733 och köpa något annat coolt".
Men, jag har insett att jag vill inte säja den....jag älskar min 733 och tänker behålla den även om jag för tillf´ället inte använder den så mycket. Det är en grym dator som jag älskar.....precis som jag älskar min nya. Sedan har jag en dator över till min framtida flickvän....

Jag kände mig salig med mitt eget köp för ett par mån. sen. (QS./800/1gig-ram/60Gigminne och G-force 4MX)

...tills jag bara några månader senare ser Apple slopa alla icke-dual G4:or till förmån för tex en dual 867 med ddram (även om datorn inte kan ta vara på ddram pga andra saker under huven), dubblat div. saker och allt för samma pris som jag köpte den ovan

Märkligt hur gniden man kan känna sig ibland. Ja, rent av snuvad.
Inte klokt med det jag har egentligen. Borde vara nöjd och hålla käft.

Två sidor finns innom mig

Gambit

>>Gambit

Jag brukar alltid rekommendera att köpa så dyrt du kan, fast från förra modellen. På det viset vet du vad som sitter i de nya och kan om du vill köpa en lite äldre maskin för mindre pengar. Så gjorde jag när jag köpte min 867:a. Tack vare att de nya (800. 933 och DP 1GHz) hade kommit ut så fick jag den till en kanonpris. Som privatperson är det osunt att alltid köpa det senaste när vi snackar PM´s.
Men misströsta icke, jag är säker på att du fick ett bra pris på din 800:a då de var ordentligt prissänkta långt innan de nya kom.

Det ovan nämnt samt en Apple platt 15´tums skärm för 24.000 (då hade jag 512 ram installerat, köpte en likadan modul senare). CD-RW

[ 11 Oktober 2002, 19:06: Meddelandet ändrat av: Gambit ]

1
Bevaka tråden