Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa systemet?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-11-27 23:52

Jag undrar hur ni har det med backup-er, både på systemet och projekten. Det skulle vara kul att dela med sig och ta del av tips om dessa spörsmål. Själv gör jag kopior på externa hårddiskar. Även kortkommando setups och dylikt vore trevligt att snöa på...

Allt gött...

Inget på systemet. Däremot så har jag kopior på plugin-mapparna så att jag inte ska behöva leta upp och installera alla pluggar igen om jag skulle behöva installera om en dator. Till projekten så blir det extern hårddisk och dvd's.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2005-11-28 21:42
Ursprungligen av Volantiz:

Inget på systemet. Däremot så har jag kopior på plugin-mapparna så att jag inte ska behöva leta upp och installera alla pluggar igen om jag skulle behöva installera om en dator. Till projekten så blir det extern hårddisk och dvd's.

Om du kör windows så lär du behöva en backup på registryt för att pluggarna ska fungera när du återställer.

OSX

  • Oregistrerad
  • 2005-11-30 22:17

OSX

Har råkat ut för att få installera om systemet några gånger, så nu gäller det att hitta något som funkar smidigt och hälst loggar systemförändringar. Har inte hitta något som jag känner mig nöjd med ännu...

Har någon prövat att använda Automator till musik? Jag har inte gjort det, men undrar om någon har...

1
Bevaka tråden