Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jo, jag köpte Lasselus Q för 6000kr Finfin var den också.. Lär knappast sälja den i första taget om ni tror det, kan dock byta den mot en Andromeda med lite pengar mellan
Gav 10500:- för min på Jam för 1.5 år sen, så 12500:- är helt uppåt väggarna. Jag bjöd dessutom på den dom har i Gbg i samma veva, så den har stått där ett bra tag...
Gav 10500:- för min på Jam för 1.5 år sen, så 12500:- är helt uppåt väggarna. Jag bjöd dessutom på den dom har i Gbg i samma veva, så den har stått där ett bra tag...
Visst är Musikbörsen ofta omotiverat dyra på begagnat? Tycker att man ibland hittar t.ex K2000 för allt mellan 5 och 9 lax.
Musikbörsen kan vara prutbara. De begärde 6800:- för min Microwave XT. Jag bjöd dem 5000:- plus frakt. Det gick de med på och glömde i upphetsningen ta betalt för frakten.
Fitzpatrick (som var svensk agent för Waldorf) sålde ut de sista "nya" exen så butikerna kunde ta 10.900:- för dom vad jag kommer ihåg. Dessa exemplar hade varit uppackade på olika mässor etc, men var i nyskick och levererades med full garanti.
Eftersom de inte tillverkas längre så tror jag att de på sikt kommer att bli eftertraktade, särskilt som man kan höra dem då och då i musik som spelas på radio etc.
Jag håller kvar i mitt Q-rack, även om det egentligen är en maskin som är lite för avancerad för att jag ska kunna dra nytta av alla funktioner. Det blir mest att jag laddar in färdiga patcher...
Vill bara påpeka lite försiktigt att jag sitter och håller på en Q-Key som kan tänkas byta ägare för rätt peng. Annars behåller jag den och retar alla som ingen har...