Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

monomachine

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-03-05 15:20

hur mycket kan man köpa en begagnad monomachine sfx-6 för, den med keyboard? Jag känner att jag verkligen måste ha en men en ny har jag dessvärre inte råd med.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-05 15:26

Det finns en på tyska ebay nu med utgångspris 900 euro. Det är billigt, du får nog räkna med att betala 12000:- i alla fall.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2006-03-06 21:12

Tjena
Jag funderar på att sälja min.12000kr ?

[jag gjorde bort mig första gången jag testade JGBs fina nyköpta MM.. fick joyStickknoppen i handen .. har dom löst den tveksamma konstruktionen angånde fästningen där eller har elektron bunkrat upp med HAPPY~HAPPY~JOY~JOYknopprna [känns som att den kommer bli en parallel historia lik "transistørerna 606/303 och de borttappade batteriluckorna"]··[som kostar med än skalen i 2:hand typ;]

↑↑↑
fick som medd "··~måste vara minst 1 bokstav långt" när jag FÖRSÖKTE spara posten.. hih jag kör ju med "[]"-tecken -- men det går att lösa med 2 dubbelhopp på SPACEtangenten efter "]" så gick det att spara

edit ········ville ju ta det hela inom perentes bara egentligen, nu har jag blåst sönder hela grejjen, med "TYSTperentes ovan", med det här, haha, sukk

1
Bevaka tråden