Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var hittar man en Ion bliggast??

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag undrar om någon vet var man kan köpa en Alesis ION billigast???

www.thomann.de

är nog billiga, vet inte om dom är billigast.

• Medlem
  • International user
  • 2006-03-05 18:22

kan man lita på det sistnämnda? var ett jävligt bra pris.. om det stämmer..nån sombeställt därifrån?? vad kostar frakten??

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-06 08:40

Kolla in på Musik Schmidt ibland, de har bra priser men säljer slut fort:

http://www.musik-schmidt.de/osc-schmidt/catalog/product_info.php?products_id=94

• Medlem
  • Skövde
  • 2006-03-07 01:34

Oj, vilket fint pris det var hos turnkey...instämmer i red_tag's fråga om frågor med frakt och moms osv. För ett pris under 4k så fick jag lust att börja omorganisera i studion igen.

• Medlem
  • International user
  • 2006-03-07 01:43

Turnkey kan man definitivt lita på, men det ligger i England så priset är i pund, inte Euro.

Ingen moms tillkommer och frakten verkar vara standard på 30 pund? Beställ båda samtidigt så kan ni nog dela på frakten!

• Medlem
  • Skövde
  • 2006-03-07 02:19
Ursprungligen av amino:

Turnkey kan man definitivt lita på, men det ligger i England så priset är i pund, inte Euro.

Naturligtvis är man dyslektiker och ser inte skillnad på £ och ?...men fortfarande ett ok pris.

Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag kommer undan. Ända sedan jag läste en recension i MM om Ion så blev jag intresserad, och när jag testade den på Estrad i Sthlm så fastnade. Det var ungefär 2 år sedan...känner mig grymt efterbliven på nåt skumt sätt. :kaaaka!:

1
Bevaka tråden