Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Musicians gear....nån som beställt?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nån som har beställt grejer från musicians-gera.com...

Funkar det bra?
era erfarenheter...

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-04-14 23:47

okaj...kanske ska skita i dom dårå..

De har fungerat bra de gånger jag beställt därifrån. Men visst.. de drar pengarna direkt, är inge vidare att snacka med och det dröjer ett par veckor innan man får hem något (mot 3-5 dagar när man beställer från t.ex. musicstore). Däremot så är de ibland ganska så mycket billigare än alla andra butiker jag jämfört med.

Jag har handlat från dem ett par gånger, men visst sjutton är de jäkligt ogästvänliga. Det kan däremot vara jäklgit lönsamt att handla från dem eftersom de inte har någon lagerhållning och att de endast lägger på tysk moms 16% isf svensk dito på 25%.
Så kan man stå ut med otrevligt bemötande vid frågor, skitful hemsida och förskottsbetalning (och hoppas på att de inte går i kk innan leverans) så kan man göra riktiga klipp hos dem på rätt varor.

Trots allt negativt, så kan jag tänka mig att handla där igen, tack vare priset.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-04-15 15:08

Jag brukar också handla där. Men det är tålamodsprövande. Och så illa blir man inte bemött. De har utfört garantiåtaganden utan problem. Men allt tar ganska mycket tid, så det är inget för de som vill ha en proffesionell hantering. Men vill man ha det så billigt som möjligt så
är det ett alteernativ.

1
Bevaka tråden