Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alesis Photon 25 USB/MIDI Controller?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kanske inte är riktigt en synth men postar här ändå. Nån som testat Alesis Photon 25 USB/MIDI Controller? Hittade den för 99 EUR på Music Store och eftersom jag är ute efter en Midiklaviatur som tar ingen plats så verkar den ju perfekt till ett vettigt pris.
Kan dock säga att detta är första ostadiga steget mot att ge sig på mjukvarumusik eller synthar eller liknande, så jag är, så att säga, rågrön

  • Medlem
  • Skövde
  • 2006-04-20 18:45

Prata med indigo om den. Han har en photon x25 till salu. Den med den coola sensorn och inbyggt ljudkort.

Haha, helt såld efter att ha kollat på videosnutten på alesis hemsida, fasen vad grym musiksnutt de kör i bakgrunden! Fast det har väll ingenting med controllern att göra

  • Oregistrerad
  • 2006-04-20 19:33

vilken ska man köpa? alesis photon 25 eller esi keycontrol 25

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2006-04-20 19:45

Jag funderade ett tag på en Photon X25 men fick ge upp då den bara funkar med WinXP (har win2000 på laptopen).

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2006-04-20 20:00

Japp har en till Salu.

Japp har en vaddå (i vaddå, med vaddå, på klassiskt snacka om nyheter-manér ) till salu? X25:a, vanlig 25:a eller keycontroll?

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2006-04-20 21:50

En Alesis Photon X25 Säljer den för att jag kom på att mjukvara inte svängde åt mitt håll.

1
Bevaka tråden