Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Funderar på Halion 3....

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2006-04-22 14:15

Hej!
Jag undrar vad ni tycker om Halion 3 är det nåt att ha, är intresserad av en bra sampler?:)

Kan inte uttala mig om Halion, men du borde ta en titt på Kontakt 2. Den nya scriptfunktionen, som många företag börjar nyttja för sina ljudbibliotek, gör den mycket kraftfull med helt nya möjligheter. En ny större uppdatering av Kontakt kommer också inom ett par veckor.

• Medlem
  • International user
  • 2006-04-22 19:01
Ursprungligen av Tommy:

Kan inte uttala mig om Halion, men du borde ta en titt på Kontakt 2. Den nya scriptfunktionen, som många företag börjar nyttja för sina ljudbibliotek, gör den mycket kraftfull med helt nya möjligheter. En ny större uppdatering av Kontakt kommer också inom ett par veckor.

Ja kontakt 2 är ju också ett bra alternative Tommy!:)

Har du testar Reason, Peo? Om man kommer överens med arbetssättet kan ju det vara ett prisvärt alternativ.

• Medlem
  • International user
  • 2006-04-22 18:58
Ursprungligen av Dalleponken:

Har du testar Reason, Peo? Om man kommer överens med arbetssättet kan ju det vara ett prisvärt alternativ.

Nja jag tog hem demo men jag fick den inte funka som skulle är väl dum huvudet som PF
skrev om man inte förstod sej på Reason!:D Får plocka hem den igen och testa.:)

• Oregistrerad
  • 2006-04-22 16:00

Intressant, en uppdatering, det var på tiden... vet du mer om denna? Jag undrar lite om det kommer uppdateringar till deras kontakt players också..

---

"du är aldrig tuffare än din sista hit"

Ursprungligen av Don:

Intressant, en uppdatering, det var på tiden... vet du mer om denna? Jag undrar lite om det kommer uppdateringar till deras kontakt players också..

Det har länge diskuterats om uppdateringen på NI:s forum och den är efterlängtad. Bla mindre processorkrävande, ett antal buggfixar + nya funktioner. Ska tydligen släppas i slutet av månaden...

Kontakt 2.1

Vet inte så mycket om Kontakt player:n men tydligen kommer även den uppdaterad...

Kontakt player 2

• Medlem
  • Älmhult
  • 2006-04-22 16:47

Jag kör Halion 3 och valde den före Kontakt (det var tidigare versioner av båda) när jag köpte för att jag föredrog en "hårdrockssampler" med mindre funktioner men jag arbetar snabbare med den. Det var det som avgjorde för mig.

D.

• Oregistrerad
  • 2006-04-23 13:34

Det här var mycket trevliga nyheter!

Tackar!

---

"du är aldrig tuffare än din sista hit"

1
Bevaka tråden