Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Miniorgan.com

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2006-05-08 00:10

Dear ninteynijan!

Är det fler än jag som brukar sitta och drägla framför denna sida?

http://www.miniorgan.com

Mvh// indigo

Jag har lite svårt för infantilism, naivism, chipmusik och romantismen kring leksaker bland vissa elektroniska musiker...... .........men jävlar, här kapitulerar jag.
Efter att ha klickat runt lite på denna (snygga) sida så står det väl klart för alla att det gjordes ohyggligt mycket finare leksaker förr.

• Medlem
  • Borås
  • 2006-05-08 08:40

sedär, där rök första kvarten på dagens arbete

• Medlem
  • Eskilstuna
  • 2006-05-08 08:43

Vill inte kolla, jag har nån mental blockering i att förstå att man inte kan köpa effekter och annat smågodis under tusenkronor flera ggr/månad och ändå ha pengar kvar till de större grejerna man vill ha... vågar inte börja köpa småkeybs....

• Medlem
  • Jönköping
  • 2006-05-08 10:22

Förlåt, men med tanke på alla enlarge your penis-mail, så kunde jag inte låta bli att skratta lite för mig själv...

Soft En mini-organ är självsrkiven för nästa "The Organ Works (Again)"

mums! ge mig remco - sound fx machine!

• Medlem
  • Karlshamn
  • 2006-11-14 00:45

Äsch tar och bumpar den så ni har något utöver blocket och vendolin att surfa på imorgon bitti när nu kommer till jobbet och börjar dagen med lite kaffe.

// indigo

Den är myyyyyzig, den sidan

Undeeerrrbart! Nästan så man vill designa en egen leksakssynth!

My First Modular. Idot(läs barn)-säker i en massa fina färger och inbyggda högtalare och legointerface. Eller kanske skall jag bara måla om min 2600?...njäää

• Medlem
  • Karlstad
  • 2006-11-14 12:58

Hoho, vilken skön sida! Har lekt lite med nån variant av en sån där stylophone med penna. Fick tyvärr inte köpa den...

Så otroligt tuffa. Tack för länken!

1
Bevaka tråden