Ja, jag har suttit och klurat på det ett bra tag nu faktiskt.. Först släppte jag tanken helt och hållet eftersom troligen kan man väl inte göra det men eftersom jag måste avliva min hund imorgon så vill jag ha nånting annat att tänka på ikväll. Han sover nu och vill inte väcka honom i onödan.
För att gå tillbaka till frågan;
Jag som har svår agorafobi kan inte ta mig förbi till.ex Jam och leka/testa med prylen som verkar vara intressant.
Senaste veckorna har jag fått upp ögonen mer och mer för MPC:n men har aldrig riktigt haft chansen att verkligen sitta en en dag/natt/kväll/vecka så min fråga är helt enkelt.. Finns det någon butik i Sverige som faktiskt hyr ut instrument en tid?
Jag är verkligen superintresserad utav en MPC1000 för att leka loss med och se om den funkar för mig, visserligen skulle man kunna köpa den direkt och hoppas på det bästa. Men eftersom jag skall köpa den ny så blir det ju några lappar mer än begagnat, anledningen till att jag vill köpa den ny är eftersom jag hört att äldre versioner av MPC 1000 kan ha problem med sina pads att dom lossnar etc. och då vill jag ha garanti och så vidare. Just andra versioner av MPC är inte så intressant för mig (jag har läst tillräckligt mycket info för att inse att det just är MPC1000 jag skall kolla in extra noga).
Men nu till problemet att köpa den direkt; Om jag köper den och den inte funkar för mig och jag väljer att sälja den.. Fifan, då smäller tjejen av.. Jag har gjort så en gång för mycket om man säger så.. därför är det mer eller mindre kritiskt att den skall funka för mig!
Hjälp någon?