Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Fast jag tror alla förslag bygger på Kompakt, hur är det med IntelMac där egentligen?
Tydligen kommer EW/QL med en egen "player" snart som ska fungera på Intel Macarna.
Ska prestenteras på NAMM om några veckor.
Jag har annars Garritan Orchestral Strings (GOS) - 20 cds med stråkar som jag inte använder längre.
Licensen går att flytta
Väcker liv i min gamla tråd då jag har pengar nu, och vill ha något som funkar på min intelmac nu.
Jag har kollar lite på motu...de verkar väldigt bra. http://www.motu.com/products/software/msi Någon som testat? Den innehåller ju kör också, vilket känns intressant.
Hur blev det med NI's kontakt egentligen? De kör ju iaf utan dongle och det är jag ju tacksam över...
Volantiz: Aha ok...där ser jag. Jobbigt med trasig skiva...
Tublenco: Hade helt glömt av att det är NAMM inom kort. Tack för påminelsen. Ditt GOS låter ju intressant, men ligger nog i några klasser högre upp än vad både jag känner att jag behöver, klarar av, och vad min plånbok kan hantera.
Det är ingen som känner till någon try-before-buy som jag kan testa för övrigt? Är väldigt sugen på motu, men allt annat är ju också intressant så länge det är symfoni och körer i ett.
Det blev Motu Symphonic Strings och det låter jättebra! Rekomenderas varmt till alla som funderar på att skaffa något bröd och smör aktigt också för sin dator.
Har blivit väldigt förjust i stråkljuden, pianonen och körerna, men allt annat är också väldigt bra och har stor bredd.