Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad är westlakes nya projekt?

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Michael Larsson:
Jag kan nog med mycket stor sannolikhet säga att Writer´s Block #1 är The Sims Unleashed

Right on Här är nyheten

• Medlem
  • International user
  • 2002-11-28 09:12

Meen, jag vill ha mer cutting-edge spel som får hela kroppen att pirra av förväntan, inte tillägg till Sims.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: kent:
Meen, jag vill ha mer cutting-edge spel som får hela kroppen att pirra av förväntan, inte tillägg till Sims.

För vissa (som min syster) så pirrar det i kroppen av tillägg för The Sims.

• Medlem
  • International user
  • 2002-11-28 09:51

Lika chockerande varje gång jag inser att världen inte alltid håller med mig..

Jag vill se BF, THPS4 och Colin Mcrae i nån form på Macen.
Då e vi på banan igen

Jag vill dock inte veta hur BF skulle rulla (eller inte rulla) på en Mac med dagens spec.

Flyter inte 100% på en feting-pc ens.

• Oregistrerad
  • 2002-11-28 17:01

Hoppas lite grann på Fifa 2003 det skulle vara en stor triumf för oss mac spelare om vi fick dom ledande Ea sport spelen på vår sida :rolleyes:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Daniel Eriksson:
Jag vill se BF, THPS4 och Colin Mcrae i nån form på Macen.
Då e vi på banan igen

Amen, får vi de liren så är allt förlåtet...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Arcane02:
Hoppas lite grann på Fifa 2003 det skulle vara en stor triumf för oss mac spelare om vi fick dom ledande Ea sport spelen på vår sida :rolleyes:

Så länge This is football finns till ps2 så behövs det inga fotbollslir till datorn. Sportspel skall spelas på konsoll

• Oregistrerad
  • 2002-11-28 18:05

Kan hända att fotbolls och hockyspel passar sig bättre på konsoll men vi som inte innehar ett playstation eller liknande kan då inte njuta av spelen när vi vill

• Oregistrerad
  • 2002-11-29 18:48

Nä nu får allt Westlake ta och börja avslöja sina projekt man vet ju inte vad man ska önska sig i julklapp

Citat:

quote:Finest Hour - Final Candidate

MYCKET intressant att Westlake inte har avslöjat vilket spel som är Finest Hour även när det nästan är klart. Det måste verkligen vara en bomb i spelkretsar.

The Sims Unleashed är ju namngiven och det är ju bara en beta.

Vilket spel kan det vara? Det kanske är UT2k3 ändå, EPIC kanske lurade oss alla? Finns det några andra alternativ?

• Oregistrerad
  • 2002-12-02 12:31

Tror fortfarande att det är FIFA 2003 och the chosen one är Sagan om ringen

Bevaka tråden