Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MOTU 828 mkII manual?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Motu verkar vara den enda tillverkaren som inte har sina manualer tillgängliga som pdf på sin hemsida. Kan någon vänlig själ visa mig till en manual för 828 mkII som pdf så blir jag glad. Vill gärna titta i den innan ett eventuellt inköp.

Hejsan! Jag hade precis samma problem i somras när jag skulle köpa min 828mkII, letade och letade förgäves. Manualen verkar faktiskt inte existera som pdf överhuvudtaget [är detta verkligen 2006?]. Köpte ändå 828an och som sagt, medföljer gör bara manual i pappersform och den finns inte heller att ladda från deras hemsida när man reggat sig. Tja, hursomhelst är jag sjukt nöjd med burken, fantastiskt stabil och direkt hörbart bättre ljud än den M-Audio FW1814 jag hade innan. Har du några frågor: säg bara vad du undrar så kollar jag i [pappers-]manualen

Synd på manualen men jag köpte kortet i alla fall. Har inte fått det ännu. Säljaren trodde att det fanns en manual i pdf på installationsskivan, kan nån kolla det?

1
Bevaka tråden