Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte denhär snubben dra åt helvete?

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Det är nog bara en orgel från Yamaha som jag varit supernära att köpa... en D85... Men efter förhandlingar med frugan kom vi fram till att vi inte har plats...och det har vi inte heller.

det kanske är så att han gjorde inbrott hoss sin grane och skulle själa lite värde saker men så blev han girig och släpade med sig halva huset (ex: glas underlägg) och nu är han rädd att granen ska titta förbi och säga "oj! vilka fina snören hade sånna förut tills de blev stulna sammtidigt som mina, sånna där dricks-glas underlägg som nu ligger på dit glasbord med en sån där synt jag hade förut..."

Men det är ju bara en teori...ju

Det är helt j-vla sanslöst hur mycket skit folk inbillar sig att de kan sälja. Vad är det för fel på att skicka skiten till sopförbränningsanläggningen? Då gör ju skräpet lite nytta istället för att stjäla bandbredd och serverutrymme.

• Oregistrerad
  • 2006-10-23 09:56

tycker de gör nytta o förgyller dagen för alla 99or ..

• Medlem
  • Eskilstuna
  • 2006-10-23 13:14

Bäst att chansa ju!

Tänk om man i princip kastar massa pengar, typ hur många gardintoffsar försvinner årligen... värdet måste ju uppgå till minst 1000kr det är en hel del.

• Medlem
  • Karlshamn
  • 2006-10-23 16:03

Stör mig oerhört på kawaiikillen :kaaaka!:

Angående allt annat som säljs:

Den enes skit är den andres guld

Ursprungligen av indigo:

Angående allt annat som säljs:

Den enes skit är den andres guld

Jaja, om du nu så gärna vill ha de färgglada underläggen så ska jag låta bli att lägga bud.

Bevaka tråden