Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
både Clinton och George W lär vara Mac användare.
I Australien har det används från Apples sida.
Här i Sverige verkar man ha förstått att det inte skulle ses som en merit.
[ 15 Oktober 2002, 22:48: Meddelandet ändrat av: Bengt C ]
Jimmy Carter får väl sägas representera det goda Amerika - en bild av den positiva sidan av USA. Det Amerika som Nixon, Reagan, Bush 1.0 och Bush 2.0 har gjort sitt yttersta för att förstöra.
[ 15 Oktober 2002, 23:35: Meddelandet ändrat av: mondo65 ]
Sätter en spänn på att Apple hade alla de andra kandidaterna på .eps också, "just in case".
En tjänad goodwill dollar är också en dollar, som den gode Fred D. Anderson brukar säga!
Apple rular så är det bara. Visst, men kan gnälla över att maskinerna är dyra, att de djävlarna har börjat ta betalt för .Mac osv. Men när man tänker efter är Apple det enda datorföretag som bryr sig om användarnas upplevelse av produkterna.
quote:Skapades ursprungligen av: [email protected]: En öl i Göteborg på att karln har Smålänskt påbrå - skulle INTE förvåna mig!
Jag tror dig! Vågar inte sätta emot, för du är väl lite släktforskarproffs?
Så, om han kommer från de mörka skogarna - måste det ju vara från Elmtaryd, Agunnarydtrakten
quote:Skapades ursprungligen av: Micke Seid: Jag tror dig! Vågar inte sätta emot, för du är väl lite släktforskarproffs?
Så, om han kommer från de mörka skogarna - måste det ju vara från Elmtaryd, Agunnarydtrakten
OK 2 öl då ??? Ärligt talat så har jag inte den blekaste om varifrån hans släkt kommer och mina kunskaper i släktforskning är lika med NOLL, men heter man Anderson så kommer inte släkten från Mexico... så långt kan vi nog vara säkra. Hade varit kul att veta varifrån hans släkt kommer.
quote:Skapades ursprungligen av: Andersson: Appropå Apple och världshändelser; minns ni Apples site veckorna efter 9/11? De hade hela förstasidan tillägnad offren och deras familjer.
Tittade man på Microsoft.com så hade de en spalt i hörnet...