Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem....

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-04-11 18:42

är det någon annan som har problemet med q3 att den hänger sej på "awaiting snapshot" när man connectar till en server?

Och de går inte att tvångsavsluta det heller, så jag måste starta om datorn på knappen.....

Och sen efter omstart är det ju inte säkert att den fungerar heller så de brukar bli en 3 -4 omstartet ibland innan jag kommer in på servern :mad

måste få bukt på detta problem efter som att jag spelar några timmar varje dag.....

snälla hjälp

tack på förhand.

hm låter som du har nån sån "RUSSIaN_G4".Köp en ny > )

  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-04-11 19:20

pengar deelay! pengar!

aldrig haft problemet, men hur länge har det varit så?

  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-04-11 21:04

så länge jag kan minnas

Min Cpu om de hjälper: G4 400, ati rage 128 pro 16meg. 704ram osX 10.1.3

måsre fixa detta

Version på Q3?

Hade de problemen ibland i Q3 för Mac OS 9. Löste sig efter att jag testat med nyare versioner av alla möjliga tillägg och inställningar. T.ex. OpenGL, sprockets, ATI-drivisar. Sen...kasta alla onödiga MODS. Ta helt enkelt och gör en clean install av Q3.

Nu vet jag inte vad som åstadkommer det problemet i OS X eftersom jag ej provat Q3 i X:an än...

  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-04-12 19:35

1.31b5
har allt uppdaterat, instalerat om de 3 gånger och formaterat hårdsiken en gång men inget hjälper.....
börjar bli desperat, för det är inte roligt at missa klan matcher bara för att man inte kommer in på servern

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: stash:
1.31b5
har allt uppdaterat, instalerat om de 3 gånger och formaterat hårdsiken en gång men inget hjälper.....
börjar bli desperat, för det är inte roligt at missa klan matcher bara för att man inte kommer in på servern

Nån speciell mod du kör eller ?

/LilliZ

  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-04-16 17:50

bara osp

1
Bevaka tråden