Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Elite Force, hur kommer man vidare?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har jag kommit till ´the Forge´ där ´the Harvesters´ håller till. Kommer ut och ner på supra strukturen för att hitta en alternativ väg men kommer bara halvvägs, sedan finns ingenstans att ta vägen. Jag har provat allt och kollat överallt men fattar inte hur jag skall komma vidare.
Please, någon som vet?

Hmm, jag har klarat det spelet, så jag borde kunna hjälpa dig. Men mitt minne sviktar en smula, är du utanför rymdskeppet vid en massa konstiga "byggställningar" där du måste hoppa runt i rymden? Eller någon annanstans, jag kommer inte ihåg allt...

Citat:

Skapades ursprungligen av: iBib:
Hmm, jag har klarat det spelet, så jag borde kunna hjälpa dig. Men mitt minne sviktar en smula, är du utanför rymdskeppet vid en massa konstiga "byggställningar" där du måste hoppa runt i rymden? Eller någon annanstans, jag kommer inte ihåg allt...

Ja, precis, jag är utanför på en massa byggställningar, precis. Och skjuter "typ" stora skalbaggar.

Svårt att ge något tips, men det finns en väg igenom, och var inte rädd för att hoppa mellan plattformar... det är ju faktiskt i rymden...

Det går att ta sig igenom, nemas problemas... Se till att skjuta ihjäl skalbaggarna med kikarsiktets hjälp, så kan du koncentrera dig på att hoppa runt.

1
Bevaka tråden