Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kub-rick för reklam?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I dessa bullriga datortider...

Vad kan man få för spänst i en kub? Om man arbetar med Adobes standardprogram + mycket därtill...går det?

Är det ens att tänka på som reklammakare?

Vad säger ni cubeheads?!

• Oregistrerad
  • 2002-12-26 10:01

*duckar* Kör du i 9.2 så går det lysande!

Skämt åsido, det är inget som helst fel på prestandan i en vanlig Cube, skyffla bara i minne tills VISAkortet blöder. För extremt otåliga Photoshopfetischister så går det att stoppa i dubbelproppar på upp till 1,2 GHz i Cuben.

[ 26 December 2002, 10:03: Meddelandet ändrat av: Micke Seid ]

Finns det någon processoruppgradering till Kuben UTAN fläkt?

• Oregistrerad
  • 2002-12-26 10:43

Ingen av processoruppgraderingarna kräver fläkt...

[ 26 December 2002, 10:43: Meddelandet ändrat av: Micke Seid ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Micke Seid:
Kör du i 9.2 så går det lysande!

Inget för en Jaguar alltså?

• Oregistrerad
  • 2002-12-26 11:31
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Kenneth Pilo:

Citat:

Kör du i 9.2 så går det lysande

Inget för en Jaguar alltså?

Jo visst går det bra med OS X, självklart!

Fast oavsett vad sj och Apple påstår så sparkar ändå 9.2 rumpa ordentligt med Jaggan i vissa applikationer, tex MX-serien.

Citat:

Fast oavsett vad sj och Apple påstår så sparkar ändå 9.2 rumpa ordentligt med Jaggan i vissa applikationer, tex MX-serien.

Sant, men det blir allt bättre i X. Exempelvis Dreamveawer och InDesign har båda gått från magsårsframkallande sega till klart användbara med de senaste uppdateringarna av respektive program. Och det på en pismo 500.

• Oregistrerad
  • 2002-12-30 11:47

Kuben funkar utmärkt o jobba med.. med mycket minne så finns det ju ingen bättre dator

Finns ju som sagt en hel del uppgraderingsmöjligheter med.. nu har jag allt orginal i min.. men gissar att ett quartz-extreme kompatibelt kort skulle snabba upp den en hel del..

Kommer aldrig göra mig av med min.. om det inte kommer nåt nytt liknande då.. men personligen hoppas jag ju inte det hehe..

1
Bevaka tråden