Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Frågor från ny Macanvändare...

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Falköping
  • 2002-10-05 14:24

Hej

Jag har köpt mig en Imac av den klassiska modellen G3 600MHz, har några frågor som nån vänlig själ kanske kan svara på:

Jag har en vanlig intern CDRW liggande, har sett att Clas Ohlson säljer externa USB lådor som man kan montera 5.25" enheter i, om jag skaffar en sån och monterar CDRW:n däri, kommer det att funka?

Finns det någon TV in eller Compositevideo in lösning för Imac som funkar ihop med OS X.

Hälsningar
Andreas

[ 05 Oktober 2002, 14:25: Meddelandet ändrat av: panzer ]

Jag har en vanlig intern CDRW liggande, har sett att Clas Ohlson säljer externa USB lådor som man kan montera 5.25" enheter i, om jag skaffar en sån och monterar CDRW:n däri, kommer det att funka?
Det beror på vem som tillverkat din CD-RW och om de tillhandahåller USB drivrutiner till Mac. Men jag tror dessvärre att den chansen är liten. Men kolla upp det med tillverkaren.

Finns det någon TV in eller Compositevideo in lösning för Imac som funkar ihop med OS X.
Jajamensan. Ta en titt på Eskape Labs produkter. Enkelt och smidigt, du behöver bara ansluta till datorns USB-port.

/M

[ 05 Oktober 2002, 15:15: Meddelandet ändrat av: - Martin - ]

1
Bevaka tråden