Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bullermac-lösning?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Uppsnokat på Maccentral.

Kanske Apple ändå erbjuder en lösning. Läs mer om Power Mac G4 Power Supply Exchange Program.

Kanske?? De gör det.....!!!! PRISA GUD!

Jag har beställt!!!

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Tomas Friberg:
Uppsnokat på Maccentral.

Kanske Apple ändå erbjuder en lösning. Läs mer om Power Mac G4 Power Supply Exchange Program.

Vilken höjdare. Hoppas, hoppas att det funkar och sänker ljudet. Tack Tomas, för tipset.

undrar om det finns någon vettig lösning för en bullrig eMac? Jag kan bara inte begripa hur en skolsal utrustad med ett gäng eMacar skulle undgå ett nedslag och totalstopp från ett skyddsombud! Eller är det bara jag som fått en maskin med inbyggd, icke fungerande, hårtork modell aggresiv?!

  • Medlem
  • 2003-02-24 00:37
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: charger68:
Jag kan bara inte begripa hur en skolsal utrustad med ett gäng eMacar skulle undgå ett nedslag och totalstopp från ett skyddsombud!

Jag skulle plocka ut barnen, innan jag rör något annat, om man ska ha ned ljudvolymen i ett klassrum.

Citat:

citera: Jag skulle plocka ut barnen, innan jag rör något annat, om man ska ha ned ljudvolymen i ett klassrum.

Fyndig lösning kanske men inte särskilt smart som försäljningsargument för Apple om de vill öka sina marknadsandelar inom utbildningssektorn. Jag tycker istället att Apple borde ta sitt ansvar och se till att burkarna de levererar har en acceptabel bullernivå. Vilket tyvärr inte eMacen uppfyller.

1
Bevaka tråden