Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skrevs ursprungligen av XedoZ Tycker du att den är tyst eller för högljudd?
Vad skriver du in i consolen för att få så mycket fps?
Asså jag fattar inte att folk ids gnälla på att datorn leverom, jag har den ståendes uppe på skrivbordet brevid mej och den stör mej inte de minsta! den låter ju mindre än min G4 400.
har båda datorerna ståendes här på skrivbordet nu, och är inte det minsta störd av ljudet så de kanske är jag som inte är lika fjollig som vissa andra
Nu fattar jag verkligen inte att folk kan gnälla på ljudet från denna datorn, jag har den nu uppe på mitt rum där jag sover, har den igång 24/7 och det är inga som helst problem!
Skrevs ursprungligen av Gadd Nu fattar jag verkligen inte att folk kan gnälla på ljudet från denna datorn, jag har den nu uppe på mitt rum där jag sover, har den igång 24/7 och det är inga som helst problem!
samma här fast me föregående rev...
när agget kommer sååååå blire tystare
Skrevs ursprungligen av Svante S Det knackar och knarrar. Tror det är en av fläktarna. Lite smäckigt i så fall att levera med en defekt fläkt.
(knicketiknack..knack.knack.knacketiknack)
Det är rytmiskt i alla fall....
Samma sak här hos mig efter bytet av nätdel & fläkt på MDD 2x1 GHz. Kan inte svära på att det fanns innan jag tog apples åtgärdspaket, det var då omöjligt att höra något annat än ett stort oväsen. MEN knackandet finns inte alltid där, kommer när den varit på några timmar. Testade med omstart och zappade samtidigt PRAM ( 3 plong ), då blev den snäll och tyst igen. Helt underbart att kunna ha datorn på när jag sitter bredvid i soffan och tittar på TV, detta var totalt omöjligt för 1 dygn sedan.
Fråga: - Behöver man upprepa senaste firmwareuppdateringen nu när delarna bytts ? Har ett svagt minne av att Apple vid något tillfälle pekat på ett knackande ljud som kan inträffa på MDD... känner någon igen detta och kan tipsa om URL´er ???