Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Värdet på CUBEn

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-04-23 23:09

Hej!
Tänkte kolla hur mycket ni tror man kan få sälja en G4/450mhz 256ram 20GB HD för .. pro keyboard och mus och dom där högtalarna också, hehe *noll koll* ...

Vad tror ni jag kan sälja de för? Vad jag förstått så kan man få mer än vanliga andrahandsvärden då kuben har visst status i dagsläget

Jag tycker man brukar se runt 8000-9000 sådär. Den är dålig, men jäkligt vacker.

Funderar själv på att skaffa en.

Håller med Martin, 8000-9000 får du som mest. Funderar faktiskt på en sådan själv, behöver inte så överdrivet mycket kraft, sen är Cube så sexig.

Jag kan faktiskt tänka mig att bjuda 7000 cash om du har kvitto och sånt. Snabb och kontant affär.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-04-24 11:47

Om man kollar under radannonser vad folk sålt sina CUBE´s för så rör det sig om mer pengar. Tyckte visserligen själv att det verkade vara lite ovanligt bra andrahandsvärde.

CUBE´n kostade ca 14 tusen. Det är inte direkt så att den har blivit sliten sedan jag köpte den för snart ett år sedan...

Ska försöka resonera med mig själv om vad jag behöver få ut för den. Som ni säger så är den otroligt stilren och så ..

Citat:

quote: Om man kollar under radannonser vad folk sålt sina CUBE´s för så rör det sig om mer pengar.

Tja, de begär mer, men det är ju inte säkert att de får vad de vill ha.

1
Bevaka tråden