Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hemsidetävling för .Mac-användare i USA

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har startat en tävling om bästa hemsidan för .Mac-användare. Första pris är en 20 GB iPod och 1 GB utrymme på .Mac-kontot. Tyvärr är tävlingen endast öppen för "legal residents of the U.S" som det står i reglerna. Svenska Apple, ska inte vi få nåt sånt här också?

Läs mer om tävlingen här:
http://www.mac.com/1/hpcontest.html

Edit: Jag av alla människor lyckades särstava i rubriken, illa...

[ 16 December 2002, 17:21: Meddelandet ändrat av: Adrian B ]

• Oregistrerad
  • 2002-12-16 23:38

Ja, jag såg det där. Och mailade in till Apple och klagade. Vi betalar ju lika mycket som de i USA, men inte fpr vi tävlingar, intro-erbjudanden eller vettig hantering av åäö...

Om många mailar så kanske de börjar lyssna...

Ja betalar vi lika mycket så ska vi kunna få likadana eller motsvarande erbjudanden också! Eller så får de sänka priser för internationella användare.

• Oregistrerad
  • 2002-12-17 08:56

Har också skickat ett gnylmail till Apple... dessutom tycker jag inte om att få HTML-mail från "the good guys"

I Sverige satsar Apple allt sitt krut på företagsmarknaden. Att sälja in Mac hos IT-chefer prioriteras över hemanvändarna.

/c

[ 17 December 2002, 09:37: Meddelandet ändrat av: Christian Åhs ]

• Oregistrerad
  • 2002-12-17 23:20

IT-chefer kanske betyder mer än oss hemanvändare för Apple Sverige men nog borde .Mac kunna erbjuda internationella tävlingar och rabatter i högre utsträckning än de gör?

I senaste nyhetsytskicket påminner de t.ex. alla USA & Canada-kunder att utnyttja erbjudandet om 100 gratis kodak-kort innan nyår. Ja tack!

1
Bevaka tråden