Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple presenartiklar

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örebro
  • 2002-12-18 14:51

Finns det någon svensk leverantör eller dyl.
som man kan beställa presentartiklar av?

Jag syftar på T-shirts, kaffekoppar, kepsar m.m.

• Medlem
  • Lund
  • 2002-12-18 17:20

Du är aningens sent ute.

Hade du hängt med på 99mac hade du sett tråden om Apple-prylar. Men om du läser igenom tråden så hittar du en del bra adresser. Bl.a. till en sida som listar siter som säljer Apple-prylar.

Jag kan meddela att det finns planer på att köra ett samköpt till fram åt vårkanten. Förhoppningsvis kommer samköpet marknadsföras bättre, så fler intresserade kan delta.

Håll utkik på 99mac!

/M

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: -Martin-:
Jag kan meddela att det finns planer på att köra ett samköpt till fram åt vårkanten. Förhoppningsvis kommer samköpet marknadsföras bättre, så fler intresserade kan delta.

Håll utkik på 99mac!

/M

yes, då ska jag fæn ha litet prylar.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-12-18 19:23

Låter bra med ny runda, jag såg den tidigare tråden för sent...

Även mycket intresserad om det blir en runda från ThinkGeek.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-12-18 19:27

Samma här, såg tråden försent

Nåja, får hålla mig tillgodo med min "Real Designers Don´t Do Windows" tisha som förvisso börjar bli lite sliten (och är jävligt ful från början)... men ändå

• Medlem
  • Örebro
  • 2002-12-18 21:06

Själv så såg jag inte tråden alls!

Är det möjlig för 99mac att permanent ha en liten säljhörna med Apple-prylar.
Kanske inte med en jättebred sortiment, utan med det mest gångbara prylarna som man vet går åt?

Efter att ha kikat på tråden som hugin länkade till så tycker jag att det var ett kanonjobb av -Martin-, och ett lysande initiativ.

Är helt klart med nästa gång!!!

Tråden är ju också ett exempel till väför jag efterlyste en SVENSK leverantör/säljare av presentartiklar.

• Oregistrerad
  • 2002-12-19 00:52

Jag var ute och smurfade apple grejer för ett tag sedan och kom över en länk, som jag så klart slarvat bort, där dom sålde en t-shirt med "to be, or not to be, that is the question" fast som programkod Är det någon som känns vid denna t-shirt-site så är jag tacksam för en url. Fanns många andra kul tryck som saknas på andra sidor.

• Oregistrerad
  • 2002-12-19 01:40

Har not lite tomtar på loftet. Det är ju rätt årstid för sånt. Visst fanns t-shirten på siten som Marcus förslog. skulle vara trevligt att få möjligheten att spendera lite slantar där.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-22 15:09

Blir det någon ny runda?

• Oregistrerad
  • 2003-04-23 01:34

vill också ha!

1
Bevaka tråden