Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dåligt med rykten senaste tiden...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det var längesedan det var fart på rejäla rykten i macvärlden. Känns lite tomt att inte kunna bygga upp förväntningar som jag är van vid inför apple-händelser.

Är det brist på tillförlitliga källor? Beror det på Apples strängare policy med känslig informaton och flera åtal mot personer inblandade i detta?

Vad tror ni? Vi macintresserade vill väl kunna följa dessa rykten, det är ju stimulerande.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2002-12-19 13:57
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: [email protected]:
Det var längesedan det var fart på rejäla rykten i macvärlden. Känns lite tomt att inte kunna bygga upp förväntningar som jag är van vid inför apple-händelser.

Är det brist på tillförlitliga källor? Beror det på Apples strängare policy med känslig informaton och flera åtal mot personer inblandade i detta?

Vad tror ni? Vi macintresserade vill väl kunna följa dessa rykten, det är ju stimulerande.

Alldeles säkert beror det på att Apple dragit åt tumskruvarna rejält på dom som läckt. Visst kan det väl vara lite tråkigt men å andra sidan blir det desto roligare om Apple kommer med någon verklig överraskning i januari. Jag tar hellre överraskningen än ryktet.

Senaste ryktet som jag snappat upp är att Steve Jobs håller på att odla tangorabatt, inför Keynoten på MWSF03, det spekuleras för närvarande vilt om detta är sant eller ej

Skämåtsido, Apple har blivit bra duktiga på satt få sina anställda och övriga inblandade i nya projekt att hålla tyst. Ett bevis på detta är ju stämningsansökningen mot stackaren som avslöjade nya PowerMac G4´s design några veckor innan den släpptes på riktigt. Så vi kommer desvärre få se mindre och mindre av verklighetsförankrade rykten i framtiden.

/M

[ 19 December 2002, 14:06: Meddelandet ändrat av: -Martin- ]

"tangorabatt"?

Flyttar tråden till forum för Rykten & Expo eftersom jag antar att det kommer att snackas rykten här.

/c, guru allmänt

1
Bevaka tråden