Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mozilla 0.9.8 > SEBanken

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kanon, nu funkar även Mozilla 0.9.8 (MacOS X) då man loggar in på SEBanken som privatperson. Den har nu fått ett mer MacOSX likt utseende. Har bara testat några minuter och snabbheten är det inget fel på. På min TiBook så laddar den sidor avsevärt snabbare än IE 5.1. Vore intresant att höra andras erfarenheter av denna version, berätta då gärna vilken mac ni har - Olle

Betydligt snabbare än IE. Prestandan är ganska nära OmniWeb 4.1 (som är långsammare än Mozilla). Modern-temat ser ut som vanligt (Mac OS X-utseendet gälle bara Classic). Jag använder inte Classic, eftersom jag inte gillar Netscape 4.x och inte vill påminnas om den.

Stabiliteten och snabbheten är lika god som för 0.9.7 (undantaget Nightly Builds baserade på 0.9.7). Jag har idag konfronterats med IE 5 på en G4/400 (Mac OS 9.0.4) och måste direkt säga att Mozilla är flera gånger snabbare.

Min maskin är en G4/450 MP, Mac OS X 10.1.2, 768 MB RAM, Mozilla 0.9.5, 0.9.6, 0.9.6, 0.9.7 och 0.9.8, Internet Explorer 5.1, Opera, OmniWeb 4.0.6 och 4.1, samt iCab.

1
Bevaka tråden