Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

.Mac användare får present.

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick mail idag om att vissa som har köpt .mac kommer att få ett presentkort ifrån apple som endast går att använda i apples webstore. Det stod så här.
".Mac members in Australia, Japan, and many European countries will receive by email from .Mac a discount coupon for the online Apple store. "
Min fråga är nu om sverige är ett utav dessa länder och hur mycket rabbaten är på?

• Medlem
  • Gällivare
  • 2002-09-07 21:28

Om jag har förstått det rätt så är rabatten på 50 Euro, om du handlar för minst 499 Euro via Applestore.

Vad jag förstår så är rabatten en kompensation för kunder utanför USA, som går miste om det erbjudande som pågår där. .Mac-användare i USA får iPhoto-utskrifter gratis av Kodak för upp till 49 dollar.

Får jag säga det själv så börjar jag bli förbenat trött på Apples alla jävla rabattkuponger, pengar-tillbaka och "gratis-saker-som-man-inte-behöver". Kan dom inte sätta ett bra pris från början på en bra produkt istället för att hålla på med en massa sånt här tjafs

Edit: Det gäller i Sverige också!

[ 07 September 2002, 21:40: Meddelandet ändrat av: iBjorn ]

1
Bevaka tråden