Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacOS X Server 2.0 - Någon som testat?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2001-05-16 09:57

Jag har en beta-cd liggande, men ingen tid för testning av något som jag inte behöver för sekunden.

Har någon annan testat det? Kommentarer?

Har testat Beta 2, fick dock aldrig igång Mac Manager som är det jag är mest intresserad av o se hur det fungerar med 2.0. Klart missnöjd med 1.3 som jag provat hittills. (1.4.x ska ju dock innehålla en hel del buggfixar så vitt jag läst mig till iaf)..

I annat fall så var Beta 2 en ganska gammal build av OS X. Kommer inte ihåg vilken. Men det var om inte PB så däromkring.

Vi får hoppas att releasen är najs.. den jag sätter mycket hopp till iaf...

Själv är jag lite fundersam över snabbheten i 2.0 eftersom den sägs bygga på en gammal build.
Förhoppningsvis är segheten i OS X klienten till stor del beroende av grafikmotorn vilket ju inte spelar någon roll för en server, annars ser jag ingen anledning till att byta ut min ASIP 6.3

Citat:

Skapades ursprungligen av: Hampus:
Själv är jag lite fundersam över snabbheten i 2.0 eftersom den sägs bygga på en gammal build.

Jag kollade som hastigast på MOSXS2b2 för ett tag sedan och om inte jag minns fel så var det build k78. Dvs samma som Mac OS X 10.0.0. Det gick dessutom att uppgradera till 10.0.1 (som var aktuell när jag kollade).

1
Bevaka tråden