Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snygga forum!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Innan jag skriver vad jag skall vill jag försäkra att 99mac.com är *bäst* och mitt lilla *hem*

När det gäller hur en del andra forum ser ut är en av de bästa jag sätt Chimera-Navigator forumet.

Själva Aquakanterna och skuggorna är det som imponerar mig mest. Jag tror att jag nog kan säga att jag inte sett en så snygg ikon på länge som Navigators åxå.

http://chimera.eternaltedium.com/

Vad tycker ni?

Gambit

• Medlem
  • Gällivare
  • 2002-09-11 23:01

Jodå det var ganska stiligt. Men jag hoppas vilt på att Apple ska släppa ett mini-UBB med Aquadesign under .Mac, det hade varit mumma

Tycker detta forum är snäppet stiligare. Det kan bero på att jag gjort loggan, är inte säker

www.jpopmusic.com/forums/

Vet dock att många inte verkar tycka om logotypen över huvud taget, medan vissa älskar den. Ris och ros om vartannat ungefär. Har ni råd vad gäller förbättringar eller förändringar på dem så tar jag emot dem med öppna armar. Det är ju sånt man betalar för i den professionella världen!

Grattis Mats - sval och snygg layout!

Skall kolla Chimeraforumet snart, har nu fullt upp med att njuta av Chimera som bläddrare..

Fast snyggast,renast, etc. är väl fortfarande 99resor

Anders

• Medlem
  • 2002-09-12 14:32

bah! snyggast av dom alla är ju www.macdesktop.com/phpBB2/

kanke för att det är mitt, vet inte

Ett forum, flera fora.

Jag gillar helt klart JpopMusic mest utav de presenterade forumen ovan. Trevlig logo Matz.

//Sebastian

• Oregistrerad
  • 2002-09-13 10:30
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Mats ´Venger´ Björnström:
Tycker detta forum är snäppet stiligare. Det kan bero på att jag gjort loggan, är inte säker

www.jpopmusic.com/forums/

Vet dock att många inte verkar tycka om logotypen över huvud taget, medan vissa älskar den. Ris och ros om vartannat ungefär. Har ni råd vad gäller förbättringar eller förändringar på dem så tar jag emot dem med öppna armar. Det är ju sånt man betalar för i den professionella världen!

Tjusigt, speciellt loggan, men är inte själva forumet ruggigt likt XP

[ 13 September 2002, 10:31: Meddelandet ändrat av: kajjan ]

• Medlem
  • 2002-09-13 12:33

det finns ett forum som jag tycker är ruskigt snyggt.
länken kanske inte är så lämplig att lägga in här iofs. jag vet inte. moderera gärna bort den om det inte passar sig. men det är faktiskt designen jag diggar
MSJ

/majk

Chimera-forumet är grymt snyggt!

Appropå Chimera så är den underbar, de flesta features från Mozilla men dubbelt så snabb.

Två saker saknar jag verkligen dock:

* Att webläsaren sparar passwords
* Att man kan trycka pil ner för att söka direkt i address fältet

Ciryon

1
Bevaka tråden