Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac OS X Labs...

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu när Martin är tillbaka är det åter aktuellt att stoppa in folk i projektet Mac OS X Labs.
Även ni som frågat förr men som ännu inte har access dit kan väl svara på detta msg så ska jag skynda på Martin...

Ge en kort liten presentation av vad ni kan tänkas bidra med, säg även om du innehar ett ADC medlemskap av någon grad.

Projektet är tänkt att avhandla kopplingen mellan OS X klienter och Servrar.. tex via Netinfo.

(Ledsen att det tagit sån tid att få in er andra som redan sagt att ni vill deltaga, men skriv upp er igen som sagt så tar vi hela listan o trycker upp i Martins ansikte )

[ 26 Juni 2002, 11:07: Meddelandet ändrat av: Jürgen B ]

Har inget ADC medlemskap, men jobbar som konsult med Mac/PC integration. Hoppas kunna bidra mer
med frågeställningar än färdiga lösningar.

  • Oregistrerad
  • 2002-06-26 11:58

Skulle gärna vilja delta om det finns plats över.
Har 600 mackar som vi skall köra OS X på i slutet av året så all hjälp med detta vore suveränt.
Jag väntar för närvarande på vår Xserve som skall dyka upp i veckan. Jag hoppas att kunna bidra med info och lösningar efterhand som jag stöter på dem.

Jag hoppar gärna med.

Sitter i en blandad miljö bestående utav bland annat Solaris, MacOS X och windows. Jag letar efter en vettig platform att köra som server för alla dessa.

Dessutom prioriterar jag säkerhet väldigt högt.

  • Oregistrerad
  • 2002-06-26 17:00

Inget ADC medlemskap, men väldigt intressead av frågan. Speciellt då vi kommer gå över till X inom en snar framtid. håller på att få ett eget testlabb där diverse kommer att kunna testas.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jürgen B: