Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag är impad!!!

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag åkte tidigare idag ner till Göteborg med tåget. På tåget satt jag i lugnan ro och läste nya numret av Mac World som kom i lådan idag. Döm om min förvåning då min "granne" plockade upp en stilig dator i titanium skal. Samtalet kändes av naturliga skäl inte krystat. Helt plötsligt började han att chatta men någon. RENDEZWOUS!!!!!! För bövelen ett trådlöst nätverk utan förutsättningar......
Datorn känner av vem som är där och frågar om vederbörande är välkommen. Kan det bli bättre? Jaguaren impade stort även på andra fronter, men detta gjorde att suget blev stort att byta ut 867:an mot en PB.
T-son

Freckt!

• Oregistrerad
  • 2002-09-15 11:56

uber frääkt

• Oregistrerad
  • 2002-09-15 12:15

Fan vad tungt! Nästan som att sitta och läsa Sweden Rock Magazine och UDO kommer in oc.... Näää, men SJ, vad trevligt! Då kan man kanske ta förseningarna bättre om man kan surfa medan man väntar

• Medlem
  • 2002-09-16 11:07
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Joacim T-son Torkelson:
Jag åkte tidigare idag ner till Göteborg med tåget. På tåget satt jag i lugnan ro och läste nya numret av Mac World som kom i lådan idag. Döm om min förvåning då min "granne" plockade upp en stilig dator i titanium skal. Samtalet kändes av naturliga skäl inte krystat. Helt plötsligt började han att chatta men någon. RENDEZWOUS!!!!!! För bövelen ett trådlöst nätverk utan förutsättningar......
Datorn känner av vem som är där och frågar om vederbörande är välkommen. Kan det bli bättre? Jaguaren impade stort även på andra fronter, men detta gjorde att suget blev stort att byta ut 867:an mot en PB.
T-son

Nice att man kunde dema Jaguar och Randezvous för dig under praktiska former! Jo, det var jag som iChattade med din stolsgranne, nu vill man ju bara att SJ ställer upp med gratis, trådlöst internet under resan också!

Jag tycker det har fungerat lite buggigt med iChat just när vi exprimenterat med detta, vissa ser mig men jag ser inte dom osv. Men när det väl fungerar är det ju förträffligt. Läs gärna mer om Rendezvous här.

Förresten så stavas det Rendezvous och inte Rendezwous eller Randezvous! Detta verkar svårstavat uppenbarligen...

Och uttalas nåt i stil med [raandäwoo]

Jo, vi har ett Kebabställe här i Lkpg som heter net, men det stavas helt annorlunda... på tal om ingenting

Kebab är väldigt gott, appropå ingenting igen. Har funderingar på att starta en Kebabtoppen på min hemsida. Nån som är intresserad????? Tanken är att recensera olika kebabställen, vem som har Sveriges goaste kebab etc... Off topic!!!

Hehe, en nationell Kabab-topp alltså!? *kommer & röstar lite hos dej i s f*

Jag säger till när sidan är uppe-

• Avstängd
  • 2002-09-16 21:21

Yeah, übermacho

Rändäsvoos

• Avstängd
  • 2002-09-16 21:22
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Adrian B:
Förresten så stavas det Rendezvous och inte Rendezwous eller Randezvous! Detta verkar svårstavat uppenbarligen...

Jänkare och franska vettu

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-17 00:35

Eller på svenska: Ränndevo och Jaguarrr

Det är väl som jag och stavningen av Mitsusushi, Muttsubushi, Mittubuttschi...

1
Bevaka tråden