Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Feedback öppet för alla

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Feedback forumet är nu öppet för alla - även icke-registrerade medlemmar. Det är ett snabbt och enkelt sätt för folk att lämna åsikter om 99mac.com.

T ex kan vi få höra varför folk INTE registrerar sig här. Jag har fått en massa feedback ifrån MacPressens forum igår kväll och har ändrat på lite saker sedan dess.

Det här fick jag höra igår:

---saxat ifrån MacPressens forum ---

>>Martin B

Klart att du skall göra reklam för 99mac, den rätten skall respekteras. Men dina försäkringar klingar tämligen svaga när man UPPLEVER ditt forum.
Jag vill kunna göra inlägg när andan faller på. Inte vänta på någon sorts "godkännande" efter eventuella 24 timmar.

Sen ogillar jag uppenbara pekpinnar och hot (i fetstil) som i utdraget från din sida nedan (Hav överseende med mitt lindriga övertramp i Copyright frågan genom mitt klistrande här...).

Efter ett något tröttsamt inknappande och tålamodsprövande väntan har jag efter ett antal dagar, trots detta inte blivit insläppt.
Jag vänder i dörren till 99mac... Sådant är konsumentismen, att komma igen för er blir svårt i mitt fall.

Det är som att gå på middag, inte enbart för maten, mest för sällskapet.
Jag gillar Macpressens forum inte enbart för hemsidan och innehållet som sådant utan mest för sällskapet. Enkelt va?

1
Bevaka tråden