Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej!
Först ett tack för den bästa Macsajten. Jag med begränsade kunskaper om datorer hade inte klarat mig utan er.
Nu en fråga angående sajtens utseende. Antingen har min skärm blivit för liten eller har sajten växt på breden? Jag får skrolla i sidled hela tiden, det är ganska iriterande när man läser inlägg och inte ser vem det är som skrivit det. Så har det inte varit förut. Jag har ME 5.1 engelsk. Är det någon inställning jag behöver göra eller är det ni som mixtrat med sajten?
Sidornas bredd måste ha blivit låst nyligen. Tidigare så expanderade den efter browser-fönstret. Detta är nog förklaringen till varför ni som kör i låg upplösningen för skrolla i sidled nu.
Jag gillar inte den fasta bredden riktigt.
Innan kunde man välja bredden på sidan själv, vilket gjorde att man kunde slippa alla fula radbrytningar som nu framträder då och då.
Det var bättre förr....
Kalla inte min fina iBook för dassloket!!!!! Den kan ju tappa självkänslan och sitt självförtroende när den läser sånt, den har en mycket känslig själmin lilla Lara.
quote:Skapades ursprungligen av: Cygni: Kalla inte min fina iBook för dassloket!!!!! Den kan ju tappa självkänslan och sitt självförtroende när den läser sånt, den har en mycket känslig själmin lilla Lara.