Jag stänger ner 99mac vid midnatt för uppdatering av forumet. Med lite tur så är vi igång igen imorgon bitti med en massa godis.
/Martin
Äsch, jag som är pigg och hade tänkt sitta uppe och skumma igenom trådar. Jaja, inget att göra åt. Nattinatti, då!
Hon är över midnatt nu...Funkar visst fortfarande!
Det tog bara 45 minuter att uppdatera.
99mac är uppe igen!
citera:Skapades ursprungligen av: PJW: Hon är över midnatt nu...Funkar visst fortfarande!
Uppe nu igen. Här går det snabbt i svängarna, ni hann ju knappt somna innan sidan var uppe igen
Inbillar jag mig, eller är den snabbare?
vad är nytt? dom där små svängda blå pilarna man ser lite här och där... vad är det?
citera:Skapades ursprungligen av: majk: vad är nytt? dom där små svängda blå pilarna man ser lite här och där... vad är det?
Läs om nyheterna i den här tråden:
99mac version 2.0
Några av knapparna är inte utbytta. Och databasen uppdateras inte lika snabbt. Samma gamla utseende.
Nä nu ska jag inte klaga mer.
Det är OK.
"It´s all right, mama." [ 19. Januari 2003, 13:38: Meddelandet ändrat av: mondo65 ]
Jag ska uppdatera alla knapparna till svenskt format - dom ligger på lillebrors hårddisk.
Det är en hel del nya ledtexter, rubriker o liknande som inte är översatta. Jobba på!
I övrigt tycker jag nya funktionerna är mycket bra. Sidan "medlemsregistret" är ett kul tillskott också.