Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spammad av 99mac (igen!).

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jaha, trots att jag har "administratören får e-posta mig" i NEJ på min profil har jag idag mottagit ÄNNU ett spam-liknade mail från 99mac. Jag undanber mig, eller rättare sagt jag har redan undanbett mig. Att det finns en "ta bort mig från listan"-adress i slutet är ingen tröst. Hur f-n hamnade jag på listan. Det har jag inte bett om, alltså är det spam. Nu hamnar e-post med avsändare "99mac" i på min lista över e-post som skall dödas direkt, automatiskt.

Chrille, information om hur du blir borttagen finns längst ner i nyhetsutskicket;

Vill du automatiskt tas bort ifrån denna lista? Skicka ett mail till:
<list-off@99mac.com>

Det är dock viktigt att du skickar avanmälnings-mailet från den adressen som du får nyhetsbreven skickade till.

/M

[ 20. Januari 2003, 11:00: Meddelandet ändrat av: Martin Belak ]

Jag kan förklara hur det här gått till:

1. Alla som registrerar sig på 99mac har möjligheten vid registreringen att välja om dom vill få mail av admin.

2. Med jämna mellanrum överför vi nya medlemmar till vår listserver. Dom som valt att inte få mail tas inte med.

3. Listservern hanterar därefter prenumerationerna - list-off innebär att du är borta för alltid. Tyvärr har inte listservern något sätt att tala med 99mac forumdatabasen och kolla om någon har klickat i "Nej" rutan efter att databasen är överförd till listservern.

Ledsen för det inträffade, efter allt snack om spam har vi varit försiktiga med att överhuvudtaget skicka ut våra nyhetsbrev.

1
Bevaka tråden